Auntie K's Diary

カナダで同性婚をしたアラフィフのおじさんの独り言です。

終わった…

ボンジュール☆

 

あぁ、従業員の査定が終わってひと段落。

 

まだ一つメモを書かないとだけど、午後に回します。

 

本当に査定って嫌ですよね。

 

どうしても感情が入っちゃう。

 

受け取る側の感情とか考えたら気疲れしちゃって。

 

でも、何とか終わったので良しとしましょ。

 

昨日のRobronの結婚式はパート1でした。

 

 

 

Faith: I love the smell of gay wedding in the morning!!

爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑

 

Chas: Aaron loves Mr. Shifty...

爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑

 

 

 

Robert: I want to say my vows. I want him and Liv to hear what they mean to me... properly before he goes away.

ええ!!えーんハートえーんハートえーんハートえーんハートえーんハートえーんハートえーんハートええ!!

 

Paddy: You're happy.

 

Aaron: Yeah.. It's mad innit. I'm going to prison but I'm finally happy.

 

Paddy: Because of Robert?

 

Aaron: I know he's not for you but he is definitely for me.

ハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートえーんえーんえーんえーんえーんえーんえーんえーんえーんえーんえーん

 

 

Faith: Young buff Adam, push a sicko woman to the post.

爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑爆  笑

 

Aaron: 炎Cain! You'd better get me out of here now驚きすぎ

 

Robert: Happy surprise wedding day ハート

 

            So are you gonna marry me or you're gonna stay sulking キョロキョロハートハート

 

えーんハートえーんハートえーんハートえーんハートえーんハートえーん I'm dead right now lol

 

 

Aaron: I'm not going to get married in these overalls like some dirty grease money, am I.

 

Robert: I will wait.

 

ハートハートハートハートハートハートハートOMG just kill me ハートハートハートハートハートハートハート

 

 

 

 

Liv: I just hope it's still special for you

えーんえーんえーんえーんえーんえーん

 

 

Aaron: You look nervous.

 

Robert: Aren't you?

 

Aaron: Not for one second.

ハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートハートハート

 

 

 

Robert: I know it's not how or where you imagined but ...

 

Aaron: However. Wherever

 

えーんハートえーんハートえーんハート I am dead えーんハートえーんハートえーんハート

 

 

OMG! Faith!!!!

 

今晩続きがあるので、バッチしみまぁ〜す爆  笑

 

 

 

 

にほんブログ村 セクマイ・嗜好ブログ 同性愛・ゲイ(ノンアダルト)へ



にほんブログ村テーマ 海外生活日記へ
海外生活日記